مسابقه حضوری : مسابقه ای است که درآن شرکت کنندگان در کنار مجری حضور داشته باشند (چه مسابقه داخل استودیو برگزار شود ، چه در محیط ، مثلا در روستا یا در مدرسه و یا کارخانه).
مسابقه غیر حضوری : مسابقه ای است که شرکت کنندگان در آن از طریق تلفن یا از راه مکاتبه پاسخ سوالات را بدهند .
در مسابقه ممکن است برای طرح سوال از هر یک از فرمهای رادیویی نظیر گفتار گوینده ، نمایش ، سرود ، گزارش ، صدای فیلم (دیالوگ )، . و کارشناسی (برای طرح سوال یا تکمیل پاسخ ها) بهره گرفت . به کارگیری انواع فرمها خصوصا در مسابقه حضوری باعث ایجاد تنوع و کشش در مسابقه می شود ، البته جذابیت مسابقه بیشتر در گرو دو عنصر هیجان و رقابت » است که تهیه کننده باید بکوشد این حس به مخاطب القاء شود یعنی شنونده باور کند که یک رقابت واقعی بین شرکت کنندگان وجود دارد .
انواع «مسابقه» در رادیو کدامند ؟
چه چیزهایی در برنامه رادیویی«اشکال و ضعف ساختاری» تلقی می شود؟
مسابقه ,، ,شرکت ,کنندگان ,حضوری ,طرح ,شرکت کنندگان ,در مسابقه ,است که ,کنندگان در ,برای طرح
درباره این سایت