محل تبلیغات شما

نتیجه تصویری برای مسابقه رادیویی

 

 

 مسابقه حضوری : مسابقه ای است که درآن شرکت کنندگان در کنار مجری حضور داشته باشند (چه مسابقه داخل استودیو برگزار شود ، چه در محیط ، مثلا در روستا یا در مدرسه و یا کارخانه).
مسابقه غیر حضوری : مسابقه ای است که شرکت کنندگان در آن از طریق تلفن یا از راه مکاتبه پاسخ سوالات را بدهند .
در مسابقه ممکن است برای طرح سوال از هر یک از فرمهای رادیویی نظیر گفتار گوینده ، نمایش ، سرود ، گزارش ، صدای فیلم (دیالوگ )، . و کارشناسی (برای طرح سوال یا تکمیل پاسخ ها) بهره گرفت . به کارگیری انواع فرمها خصوصا در مسابقه حضوری باعث ایجاد تنوع و کشش در مسابقه می شود ، البته جذابیت مسابقه بیشتر در گرو دو عنصر هیجان و رقابت » است که تهیه کننده باید بکوشد این حس به مخاطب القاء شود یعنی شنونده باور کند که یک رقابت واقعی بین شرکت کنندگان وجود دارد .

فرم "قصه خوانی" در رادیو

انواع «مسابقه» در رادیو کدامند ؟

چه چیزهایی در برنامه رادیویی«اشکال و ضعف ساختاری» تلقی می شود؟

مسابقه ,، ,شرکت ,کنندگان ,حضوری ,طرح ,شرکت کنندگان ,در مسابقه ,است که ,کنندگان در ,برای طرح

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

hotelbartar