محل تبلیغات شما

 

نتیجه تصویری برای مدل MC  در رادیو

 

 

قالب MC شكلي از پخش برنامه هاي زنده-توليدي است كه در آن قالب، تعدادي از برنامه هاي زنده-توليدي كوتاه مدت به شكل هاي مختلف ارائه مي شود. از حيث مدت، بين 120 تا 240 دقيقه است و از حيث بخش بندي، 40% زنده و 60% توليدي است. زمان هر برنامه توليدي نيز حداقل 5 و حداكثر 10 دقيقه است.

با اجراي اين طرح ضمن صرفه جويي در هزينه ها و نيروي انساني، امكان اطلاع رساني به لحظه بوجود مي آيد و خلاقيت هاي هنري بروز و ظهور مي كند و موضوعات مختلف مطرح مي شود.

مدل MCقالبي نوآورانه بوده كه رويكرد اطلاع رساني و سرگرمي در آن بيشتر بنظر مي آيد و پخش برنامه ها در اختيار يك نفر است كه هدايت كليت مدل را بصورت متمركز به عهده دارد. البته برخي كارشناسان راديويي اين مدل را بيش از آن كه يك برنامه يا قالب راديويي بدانند، يك نوع عمل ويژه در حوزه برنامه هاي راديويي مي دانند.

به هر حال اگر مدل MC را يك قالب راديويي بدانيم! MC  قالبي است كه مي تواند گونه هاي ديگر راديويي را در خود جاي دهد.

 

 

فرم "قصه خوانی" در رادیو

انواع «مسابقه» در رادیو کدامند ؟

چه چیزهایی در برنامه رادیویی«اشکال و ضعف ساختاری» تلقی می شود؟

مي ,برنامه ,كه ,مدل ,راديويي ,يك ,برنامه هاي ,است كه ,از حيث ,مدل را ,در آن

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها