محل تبلیغات شما
در چهار حالت به شرح زیر : قید زمان در اطلاع رسانی حائز اهمیت باشد (نظیر پخش اخبار،گزارشهای ترافیکی و هواشناسی) انعکاس یا پوشش مستقیم رخداد های مهم و رویدادهای ملی (بازگشایی مدارس ، مسابقات فوتبال) ضرورت مشارکت مخاطب در مباحث برنامه (میزگرد ها ، ارتباط با مسئولان ، مسابقه رادیویی) نیاز به اعلام ساعت و موقعیت به شکل پی در پی در برنامه (برنامه های ویژه سحر رمضان ) در غیر شرایط مذکور ، ارائه برنامه به شکل زنده معمولا توجیه ارتباطی قانع کننده ای ندارد (اگر چه

فرم "قصه خوانی" در رادیو

انواع «مسابقه» در رادیو کدامند ؟

چه چیزهایی در برنامه رادیویی«اشکال و ضعف ساختاری» تلقی می شود؟

برنامه ,، ,ارائه ,زنده ,های ,پی ,پی در ,به شکل ,رمضان در ,ویژه سحر ,های ویژه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دختر یکه